Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2013 11:29 - На работа...
Автор: punkarev Категория: Забавление   
Прочетен: 246 Коментари: 0 Гласове:
0



 Още един ден на работа. Стоя и цикля, а колегите работят. Е, то и аз работя, но по един друг, свой си начин. Шефката ми каза, че работата ми е на компа и аз изпълнявам всяка нейна заръка. Стига толкова блъскане и хвърляне на чували- време е за високо интелектуална дейност.
Не си мислете, че се възползвам по някакъв начин, но ние си имаме един лаф- те се правят, че ни плащат, а ние се правим, че работим. Толкоз. Хубаво е и веселко. Имам красиви колежки и не спирам да плакна окото дори за миг. Това е то най- хубавата работа, та дори с риск колегите да ме намразят, на мен не ми пука изобщо.
 Сега ще изпратя един международен КУРиер и после ще си чеша ухото цял ден. Ако поискам мога да си бъркам в носа, в дупето, бе общо взето къде що има дупка трябва да се бръкне... хихи. После ще си измия ръцете старателно и ще ида да си отпочина, че от толкова напрягане ме заболяха пръсти и очи и кръст и всичко... дископатия ще прихвана. Ще хапна, ще пийна кафенце и ще си чакам смяната да се появи, че да се оплача как ми се е таковала мамата от бач. Подло ли е или е практика да се постъпва по този начин? Според мен си е в реда на нещата, пък и какво толкова :)))


Тагове:   работа,   почивка,   кеф,   колежки,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: punkarev
Категория: Забавление
Прочетен: 9561
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930